Menu
Nacházíte se zde: Valian.cz / Offshore poradna / Články o poskytnutí sídla / Sídlo firmy Plzeň

Máte dotaz, přání či připomínku?

Kontaktujte nás

Sídlo firmy Plzeň

Základní a nepominutelnou podmínkou pro zápis nové společnosti do obchodního rejstříku je sídlo společnosti. Zápis do obchodního rejstříku i změna zápisu v obchodním rejstříku představují náročný administrativní proces. Podnikatel, který sídlo své společnosti často mění z důvodu stěhování provozoven nebo kanceláří, musí opakovaně podstupovat tyto byrokratické kroky vedoucí ke změně sídla firmy v obchodním rejstříku. Aby se tomu vyhnul, může využít skutečnosti, že firma nemusí podle zákona mít své sídlo na adrese, kde se aktuálně nacházejí její provozovny nebo kanceláře nebo bydliště samotného vlastníka firmy. Může zvolit službu poskytnutí virtuálního sídla.

Virtuální sídlo společnosti je trvale zapsáno v obchodním rejstříku a je samozřejmě uvedeno na webových stránkách firmy a na veškerých firemních obchodních dokumentech jako jsou formuláře, objednávky, obchodní dopisy, faktury a vizitky jejích jednatelů. I úspory finančních nákladů na soustavné změny těchto dokumentů je nutno považovat za přínos virtuálního sídla.

Sídlo firmy Plzeň umístěné v západočeské metropoli zlepší image především těch podnikatelů, jejichž partneři nebo klienti jsou ze západočeského regionu. Výhody sídla firmy Plzeň jsou především v samotné lokalitě, kde je naše virtuální sídlo firmy Plzeň umístěno. Jde o velmi atraktivní lokalitu ve městě, které je proslulé nejenom svým pivovarem, ale také je to město velmi sportovní, průmyslové a především kulturní, je zde opera a řada divadel a muzeí a především byla Plzeň vyhlášena Hlavním evropským městem kultury pro rok 2015.

Naše sídlo pro firmy poskytujeme za příjemnou cenu a v místě sídla poskytujeme služby, které zajistí korespondenční dostupnost klientů. Objekt, v němž je umístěno sídlo pro firmy v Plzni, nese označení jménem a identifikačním číslem každého klienta, je opatřen poštovní schránkou pro každého klienta, je zde zajištěn příjem a úschova doručené pošty. O své doručené poště je každý klient neprodleně informován e-mailem. Spolu s dalšími doplňkovými službami administrativního charakteru se tato služba označuje jako služba virtuální kanceláře.

Nezávazná objednávka

Pokud máte zájem o naše služby nebo potřebujete nezávaznou konzultaci, přejděte na poptávkový formulář